25. aug. 2011

The Perfect Pink/Red Lips!


Det første man skal huske er at man skal øve sig før man kan lave de perfekte læber!

Det jeg brugte:

- En pensel jeg bruger til læbestift du kan også bare bruge læbestiften.
- En rød læbestift
- Endnu en pensel hvor jeg tager en blanding af pink og rød øjenskygge
- En Læbepomade
- En foundation

Det første du skal gøre er at tage en læbepomade og gøre dine læber bløde.
Så tager du lidt foundation på det vil gøre sådan at farven bliver mere den rigtige farve
Derefter tager du en pensel med læbestift på/ eller bare en læbestift
Og så tager du øjenskyggen på som et lag der beskytter læbestiften (hvis man kan sige det?)

Og det er ikke fordi jeg vil stå og påstå at mine læber er perfekte, synes bare det er nogen gode råd! :D

- Sofie!

2 kommentarer: